Nästa Damernas . . . . !

Sådant som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumgruppen

Re: Nästa Damernas . . . . !

Inläggav Fadrian » tor 10 jun 2010, 23:18

Hej Ted.

Håller med dig. Vi drar ju åt samma håll i denna fråga.

För övrigt ska vi på samma turné som ni – bortsett från gräsklippningen.

Då ses vi i ringen (eller utanför). Kanske vi rent av får tillfälle att dela på ett par Tuborg.

Fadrian
Fadrian
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Ted Selander » fre 11 jun 2010, 00:01

Nu är tråden redan inne på sin 5:e sida, men inte gick det att locka några Damer upp på scenen! Spinnsidan tiger som muren.

Hur ska man få in dom i debatten egentligen? Det måste nog till litet grövre provokationer - som t ex att påstå, att damer inte kan köra husbil! ! ?

Min egen fru är den bästa tänkbara bilföraren och kör alltid personbilen när vi använder den. Men husbilen vägrar hon att ens prova. Men tänk om jag blir sjuk eller så, och inte kan köra vidare, säger jag. Jaja, blir svaret, kör jag säger hon. Det kan väl inte vara så svårt, men till dess kan du leka vidare!

Det är kanske så det är, det här med husbilen. Det är mest gubbens grej och Damerna "åker med" !? Och att debattera vad som är rätt och fel, sant och osant - det är ju vi karlar bäst på också - även om vi inte kommer nån´vart!

God natt
Ted S
Ted Selander
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Marie » mån 14 jun 2010, 23:29

Här finns en... En som både kör husbilen och har försökt komma med lösning på problemet... :) Kom just på att jag pratade ju med en vän som jobbar på SVT och bad ju honom försöka få fram något till de debattprogram som finns. Skall kolla med honom igen om han hört nått från sina kollegor...

Marie
Marie
HBF-medlem
HBF-medlem

Föregående

Återgå till Övrigt (Off topic)