Trist men sant.

Sådant som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumgruppen

Re: Trist men sant.

Inläggav Fadrian » sön 13 jun 2010, 16:46

Det verkar ju hoppingivande att det finns en begynnade dialog.
Jag förmodar att du menar 4 juni i år annars har du ett extremt tålamod ;-)
Fadrian
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Knausen » sön 13 jun 2010, 17:49

Förlåt.

Åren går fort men det ska naturligtvis vara 2010. Jag har ändrat till årets datum i min text.

//Knausen
Knausen
Moderator
Moderator

Inläggav Sten » sön 13 jun 2010, 20:32

Citat.

tiden arbetar för oss och jag med flera väntar på ett svar från HBK-ledningen på den senaste trevaren som är daterad den 4 juni 2010 för att lösa upp knuten. Svar har ej kommit ännu och därför vill jag avvakta med att redovisa innehållet.

Denna gång är det faktiskt annorlunda. Det är en styrelseledamot som bett om ett konkret förslag på hur vi ska få ett slut på detta. Styrelsen har fått ett förslag från mig som jag tror de allra flesta kan acceptera även om jag bara talar för mig själv i mailväxlingen med styrelsen. Allt måste naturligtvis förankras hos alla berörda.

Jag vet också att fler har mailväxlingar med styrelse eller styrelsemedlemmar. Vilken sann vilja att lösa upp allt från styrelsen vet jag inte. Det kan bara styrelsen svara på.

Jaha, det var ju intressant att få veta, gäller det alla som har besökt läktaren, eller är det en utvald grupp eller vissa personer ?
Sten
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Knausen » sön 13 jun 2010, 21:28

Sten.

Jag utgår från att en hållbar lösning ska kunna accepteras av de allra flesta. En överrenskommelse måste förankras hos alla som har blivit delaktiga i detta. Jag ser ingen motsättning i vad som hände den 11 dec 2008 och i tidigare och senare händelser.
Knausen
Moderator
Moderator

Föregående

Återgå till Övrigt (Off topic)