Dödläge !!

Endast registrerade kan skriva men ALLA kan läsa här.

Moderator: Forumgruppen

Dödläge !!

Inläggav Sula » lör 22 okt 2011, 08:40

Vad tyst det är här...Är det så dystert? Något finns väl att ventilera... (alkov) (alkov) :)
Sula

Re: Dödläge !!

Inläggav lrsjnssn » lör 22 okt 2011, 12:32

Håller med dig. Nog borde det finnas saker att ventilera.
Vad gäller HBK tycker jag mig märka en stigande tendens från de HBK-intresserades sida att ifrågasätta ett medlemskap. Några har undrat vad man får för sin hundring, vilket vållar irritation hos en del medlemmar. Det tycks, som man inte får ställa den frågan. Några har fått för sig att syftet med sådana frågor bara är att skapa oro. Synnerligen märklig inställning.
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Sula » sön 23 okt 2011, 09:20

Tror att många väntar och ser vad som skall hända med HBK... Men det måste väl finnas annat att ta upp här på sidan....Händelser som inträffat i sommar bl.a. (alkov) :roll:
Sula

Inläggav Zubac » mån 24 okt 2011, 13:15

Har pratat med medlemmar i husbilsklubben på några ställplatser i Tyskland,men ingen som frågade om jag är också medlem i klubben.Hade klubben varit bra då tror jag att man skulle fråga varför man är inte medlem där..men tydligen är man inte intereserad att propagera för klubben.Lika bra för det :lol:
Användarvisningsbild
Zubac
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav lrsjnssn » mån 24 okt 2011, 13:51

Jag träffade en HBK-medlem på en ställplats i Frankrike för en månad sedan. Han undrade faktiskt om jag var medlem. Jag förtalte, som det var, att jag varit medlem och gått ur och skälet till det. Sedan var det inte mer med det utan vi umgicks och hade trevligt hela kvällen. :!:
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Sula » mån 24 okt 2011, 15:37

Dagarna är nog räknade,för HBK har pyspunka på alla hjulen, och då blir det platt fall.Den bärgare finns inte som ställer upp.. (mh4) :lol:
Sula

Inläggav Knausen » fre 28 okt 2011, 17:51

Pyspunka på alla hjulen... :lol:
Knausen
Moderator
Moderator

Inläggav Kölis 75 » fre 28 okt 2011, 18:00

Tror inte att det är dödläge. Känns mer som akutrummet och upplivningsförsöket. Tomteboda nästa!
Kölis 75
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Sula » mån 07 nov 2011, 12:12

Nu väntar jag bara på vulkanutbrottet,,jordbävningen räckte inte riktigt till,men det ruskade om i alla fall. Finns väl kvarnar för avfall... :lol: :lol:
Sula

Inläggav Sula » tis 15 nov 2011, 15:08

Finns det ingen (mh4) dödspilot som kan störta i HBK, är tydligen enda rätta... :evil:
Sula

Nästa

Återgå till Forumgästbok