Strategi

Endast registrerade kan skriva men ALLA kan läsa här.

Moderator: Forumgruppen

Strategi

Inläggav Väninnan » tis 07 feb 2012, 15:59

Kommer inte in på det snabbare forumet så jag får skriva här. Men kära ni, slösa ingen energi på Eva9 hon är oviktig i sammanhanget och har heller ingen makt. Lyft hellre sakfrågorna i rumsren ton för att intressera det, trots allt, stora antalet seriösa HBK-medlemmar. Om dessa får upp ögonen för de misshälligheter som finns i klubben och börjar komma med trådar och inlägg så sprids budskapet som ringar på vattnet. Visst kommer många inlägg att fastna i censurnätet men mycket kommer ut på forumet, webbarna kan inte hinna bevaka allt. (De har fullt schå med min väninna och mig, vi får inte ut ett ord) Ni såg ju hur det gick när medlemmar mailade internt i Gomerfrågan... panik i hönsgården. Enbart med hjälp inifrån kan man få ett sådant tryck på organisationen att de inte har annat val än att öppna på draperiet och släppa in medlemmarna. Visst många bryr sig inte, det räcker med de ytliga kontakterna, allmäna tramsfrågor och ställplatser... inget ansvar, inga förpliktelser. Andra skulle vilja engagera sig, ha klubbkänsla, kunna påverka, organisera medlemsförmåner etc. Det är bara att välja sida/väg.
Hälsningar/Väninnan
Väninnan
HBF-medlem
HBF-medlem

Re: Strategi

Inläggav småläningarna » tis 07 feb 2012, 16:06

Hej!
Vart hittar jag "gomer`s" tråd du skriver om ?
Hälsningar Småläningarna
småläningarna
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav lrsjnssn » tis 07 feb 2012, 23:10

lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Lars » ons 08 feb 2012, 10:00

Tack för den länken lrsjnssn